حال که تصمیم به شروع گرفته اید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1.منابع مالی

 

  • آیا شما به اندازه کافی حمایت مالی برای طراحی ،ساخت ،آزمایش و بازاریابی دارید؟

سرمایه باید شامل مقدار مناسبی باشد تا شما را به یک نقطه راحت در آینده ممکن برساند-فراتر از مرحله بازاریابی.

  •  آیا شما نیاز به سرمایه واقعی دارید؟

اگرچه استارتاپ های با سرمایه گذاری سنگین همه توجه ها را جلب می کند ،اما اغلب شرکت های با نیاز به سرمایه کم ،سریع تر  شرکت های مقیاس پذیر و سودآور می سازند.

  • آیا استراتژی خروج فوری وجود دارد؟(استراتژی خروج برای سرمایه گذاران)

همانطور که طرح تجاری خود را شکل می دهید ،مطمئن شوید ایده ی خروج برای سرمایه گذاران را تعبیه کنید.

  • آیا سرمایه گذاران به صنعت (مورد نظر شما)علاقه مندند؟

صنعت خود را با احتیاط انتخاب کنید.

 

 2.محصول

 

 آیا چیزی هست که محصول /خدمت مرا ممتاز کند؟

از خود بپرسید چرا جهان به محصول من نیاز دارد؟اگر هیچ تمایز و یا برتری نسبت به نمونه قبلی وجود ندارد،هیچ کسی به محصول شما توجه نخواهد کرد.(مزیت رقابتی برای محصولتان پیدا کنید)

  • آیا یک محصول /خدمت نوآورانه دارید؟
(اگر محصول /خدمت شما نوآورانه باشد جذب سرمایه گذار راحت تر خواهد بود)

  • آیا محصول/خدمت بهتر وجود دارد؟

اگر شما می خواهید به محدوده ای وارد شوید که توسعه یافتگی بالایی دارد و یا محصولات/خدمات عالی در آن زمینه وجود دارد ،با احتیاط رفتار کنید.


  • آیا محصول/خدمت شما یک مشکل واقعی را حل می کند ؟

 خدمات و محصولات موفق یک مشکل واقعی را حل می کنند.

 ادامه دارد.

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سرمایه ,محصول ,خدمت ,وجود ,گذاران ,خروج ,محصول خدمت ,سرمایه گذاران ,مشکل واقعی ,برای سرمایه ,وجود دارد؟ ,برای سرمایه گذاران
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سفر به سریلانکا دلنوشته شقايق گلزاده شهدای عزیز ایران فروش بیمه Chris دانلود جزوه بیمه آنلاین جهان گرافیک Dwayne Megan